środa, 27 stycznia 2016

Cele na rok 2016

Dzisiaj post trochę spóźniony. Nasze cele na ten rok. Nad częścią pracujemy już od dawna, lecz mam nadzieję, że rok 2016 będzie tym czasem, gdy to opanujemy do perfekcji.


1. Nauka chodzenia na luźnej smyczy.
2. Częstsze spacery.
3. Wybrać się na szkolenie/spotkanie grupowe
4. Obeznać się w temacie jakim jest tropienie.
5. Większe skupienie na przewodniku.
6. Sprawdzić się w agility.
7. Nowy wygląd bloga.
8. Częstsze posty.
9. Uzupełnić braki w sprzęcie (smycz z amortyzatorem, kong itp. (tak, już go zgubił) )
10. Ogólnie bardziej ogarnąć psa :D.

Tylko 10, no ale co ja poradzę, nie jestem mistrzem jeśli chodzi o takie posty. Niedługo szykuję dla Was recenzję karmy. Nie wiem co napisać, więc może na koniec zdjęcia?














Pozdrawiamy A&T




Ps. Wybaczcie taką jakość zdjęć, nowy aparat.  I fakt na niektórych nie ma znaku wodnego :).

1 komentarz:

  1. No to powodzenia, 10 rzeczy do zrealizowania to i tak dość sporo, ale wiesz... Ja mam ich 31 i powiem Ci, że wolałabym być na Twoim miejscu... :'')

    OdpowiedzUsuń