poniedziałek, 5 października 2015

Zmiany, zmiany, zmiany...

Ładnych parę miesięcy minęło od ostatniego postu... blog całkowicie odnawiam: nowy wygląd, nowy tytuł, nowości w zakładkach itp. Podczas tych kilku miesięcy zdążyłam obeznać się w świecie psich karm, nauczyć się z Tobim dużo nowych rzeczy, Rudemu również poukładało się w główce... dorósł :p. Ja z kolei (mam nadzieję) nauczyłam się pisać ciekawsze i bardziej poukładane posty. Niestety zdjęcia jeszcze będą nie najlepsze, ale już niedługo się to zmieni, bo zbieram na aparat  (tutaj poproszę o propozycje co do firmy, modelu ;) ). Mam również nadzieję że chociaż 1 osoba została na tym blogu, w co wątpię... no, ale zobaczymy. Zachęcam do odwiedzenia wszystkich zakamarków bloga, dużo się pozmieniało!


Pozdrawiamy Ania i Tobi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz