środa, 14 października 2015

Recenzja - bosch soft+ kaczka hodowlana i ziemniaki :)

Dzisiaj recenzja :D zapraszam...



Kilka tygodni (myślę że z 7 będzie :) ) temu Rudemu po tym jak skończył 15 kg brita premium medium, zmieniłam mu karmę.  Karmę wybierałam awaryjnie, telefonicznie, wybór padł na bezzbożowego boscha. Jak tylko dostałam karmę, zaczęłam wczytywać się w skład, który wygląda następująco:

świeże mięso z kaczki ( min. 60 % ), skrobia ziemniaczana, białko ziemniaczane ( min. 8 % ), groch ( suszony ), hydrolizowane białko ( kaczka ), fosforan dwuwapniowy, suszone drożdże piwne ( min. 0,04 % β-glukany ), nasiona psyllium, włókna celulozy, glukozamina, siarczan chondroityny, sproszkowana cykoria, ekstrakt z juki ( suszone )


Na wstępie wita nas opakowanie: na zamek strunowy  (nadal mam te opakowania, przechowuję w nich różne inne karmy :D ), przyozdobione kilkoma zdjęciami psiaków uprawiających różne psie sporty i różne informacje: że jest to karma monoproteinowa (ma 1 źródło białka, przez co jest dobra dla alergików), klasy high premium (co kolwiek by to miało znaczyć :p, te oznaczenia są mało warte ), procent białka i tłuszczu itp :p. 







Kiedy otworzymy owe opakowanie od razu czuć specyficzny zapaszek (da się przyzwyczaić :p ), widoczne chrupki mają nieregularny kształt, łatwo je połamać (karma jest półwilgotna ), są wielkości mniej więcej 5 gr....





No ale co na to Tobi? 



Rudy zajadał się nią przez dłuższy czas  (mieliśmy 4 kg), ale na sam koniec trochę już mu zbrzydła, co i tak uważam za sukces, z Rudzielca straszny niejadek jest :p. Z przyswajalnością było ok.



Cena:



Jeśli chodzi o cenę to, przynajmniej moim zdaniem karma jest droga. Ja kupilam ją awaryjnie, jak już pisałam. Cena waha się od 160 zł do nawet 360 zł za worek 12,5 kg (cena ostatnio bardzo spadła, kiedy Tobi karmę jadł, najtańsze worki były po 200 zł). W podobnej cenie, a jakościowo o niebo lepiej można kupić np. TOTW, Simpsons i wiele innych... (nie bierzcie tego za reklamę, wpisałam tylko kilka karm, które kojarzę :) )





No to teraz może małe podsumowanie:


Zalety:


+ bezzbożowa 

+ monoproteinowa  (dobre dla alergików)
+/- półwilgotna (zależy jaki pies :p)
+ bez mączek 
+ opakowanie 
+ dobrze przyswajalna 
+/- duże chrupki (dla małych psów może to być problem, jednak z 2 strony karma jest półwilgotna przez co łatwa do pogryzienia, niestety nie wiem, jak jest, nie miałam okazji poczęstować nią małego psiaka)


Minusy:


- cena

- zapach (dla ludzi minus dla psów plus :p )



Mam nadzieję że jest OK, starałam się niczego nie pominąć. 





Pozdrawiamy Ania i Tobi




Ps. Przepraszam za to głupie zakreślenie, ale coś mi bloggerze nie działa tak jak powinien :) ;)





1 komentarz:

  1. Esprit lubi ta karmę, czasem ja kupuje i stosuje jako smaki! :-)

    OdpowiedzUsuń